28. okt. 2008

Moja prva mini knjigica

Danes sem šla na izlet proti Štajerski, bolj natančno do Celja :) Saj me je mikalo, da bi šla kar naprej na kofi-srečanje otočank v Maribor, pa me je preveč glava bolela. Kot kaže, telo ve, kdaj sem na dopustu in lahko takrat boli :(
V Celju me je čakala vodička Kaja75 in mi razkazala trgovinico Memories. Izbira je res velika, ampak jaz bi šeeeee en kup drugih artiklov, ki jih nimajo več ali pa še nimajo na zalogi :)
Da se Kaji75, ki dela čudovite reči iz papirja in se zato splača obiskati njen album, zahvalim za družbo, je dobila mojo prvo mini knjigico - nakupovalni seznam :)


Osnova je s pomočjo šablone in hroščka izrezana iz več plasti lepenke in oblečena v papir, ki sem ga našla nekje na netu. Papir je nato dodatno okrašen z vijugavimi štampiljkami in po robovih senčen z blazinico za štampiljke. Izdelano knjigico sem nazadnje malo pomazala še z zlato patino.
Na prvi strani knjigico krasi Tilda, ki sem jo pobarvala s Tria markerji.
Notranja stran je okrašena z rožicami, ki sem jih izrezala s hroščkom in na desni strani z lepljivimi lističi - tixi. Ki jih lahko odstraniš, ko željeno nakupiš :)

Naslednja stran odkriva mini ovojnico, v katero skriješ tiste res skrite želje :) in jih zaščitiš s trakom, ki ga oviješ okoli razcepke.
Zadnja stran je prav tako kot notranje okrašena z rožicami in mojo štampiljko.

Knjigica je sestavljena z obročki za knjige (bookrings), ki so okrašeni z vrvicami in čipko.


Knjigica mi je tako všeč, da bo prav gotovo nastala še kakšna. Tudi zame.. saj mi je že ta šla kar težko iz rok :)

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Tilda, Autumn leaves Swirls v.2
Papir: lepenka in papir, sprintan z neta
Barve: Tria markerji, blazinice za štampiljke, zlata barva za patiniranje
Dodatki: rožice izrezane s Cuttlebug šablono, trakovi iz domače zaloge, obročki za knjige (bookrings)
Orodja: Cuttlebug, Cuttlebug šablona z rožicami, šablona za mini album

16 komentarjev:

  1. Kako cartkana knjigica. Kar nadaljuj z izdelavo podobnih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, ti si prava mojstrica! Karkoli se lotiš, izpade zelo lepo.
    Takšna knjigica je res dobra ideja in darilo!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se strinjam, da si prava mojstrica! Zelo, zelo mi je všeč, ti kar nadaljuj! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno morša še kako naredit!!! Noro lepa je!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, je kjutkana knjigica, si dobro obrocke porabila :P Pa papircke. Pa trakce :)))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. Kok cartlih :)

    Si pa pravo Tildiko izbrala :) razmišlja, kaj bi kupila :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem kr brez besed ostala! Waw prečudovita knjigica! Evo - že lahko uporabiš za novoletna darila.Jaz pa še zmer ja tuhtam kaj bi nardila.
    Čakam nadaljevanje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, Sonja you have done great small book. So many beautiful details, well done!
    Hugs,
    Aija

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa ti si čist zmešana:) Meni sicer niso všeč take kiči cukraste stvari, ampak narejene so pa u nulo....

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro si napravila tole knjigico, mi je ful všeč, se vidi, da si prava mojstrica!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ful ful lepo! Keep up the good work!

    OdgovoriIzbriši
  12. uau, super je tale knjigica. Zelo dobra barvna kombinacija in detajli. Upam, da narediš še kakšno.

    OdgovoriIzbriši
  13. This is absolutely gorgeous! Hugs Jeanette

    OdgovoriIzbriši
  14. Nad tole knjigco sem se pa že čist prav povsod slinla, pa še vedno mi ne neha tečt...totalno najboljšejša kjuti stvarca mi je...(zdej mi pa uni srčasti smejčki manjkajo, no)

    OdgovoriIzbriši
  15. You have many wonderful work in you blog!

    Hugs from Finland, Tiina

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...