19. okt. 2008

Zimska v netipičnih barvah

Včeraj sem bila na podaljšani kavi pri eni fejst bejbi Sandrci, ki mi je prijazno dovolila, da sem si naredila nekaj odtisov z njenimi čisto novimi štampiljkami.
Papir in blazinico sem pa kar sabo prinesla :) No, pa še nekaj mojih novih štampiljk. Da ne bi bila katera brez dela.
Odtis sem že včeraj tudi pobarvala z markerji in nekaj malega dodanih bleščic s Stardust pisalom.
Vzorčasti papirji so sprintani z bloga Shandy Vogt, ki ponuja nekaj freebijev. Barve so noro dobre.
Papirji so vsi malce pobrušeni po robovih in senčeni z blazinicami za štampiljke.
Velika snežinka je izrezana z novo šablono, ki sem jo odkupila od ustvarjalke, ki je žal ni mogla uporabiti. Včasih je tuja smola lahko tudi moja sreča :)

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda, snežinke kupljene pri Sitarju
Papir: domače zaloge brez imena in nekaj z neta sprintanega
Barve: Tria markerji, rjava blazinica za štampiljke, Sakura Stardust pisalo z bleščicami
Dodatki: tibetan silver snežinka, razcepka v obliki rožice
Orodja: Fiskars rezalnik, Cuttlebug, Sizzix šablona snežinke

10 komentarjev:

  1. Super si skombinirala barve! Vidim, da se je tala kavica splačala. Sem šla takoj po papirčke! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš da meni nikoli ni sedla kombinacija rdeče in roza, ampak že včeraj ko sem videla tole pobarvano mi je bila tildika takooooooo všeč.
    Zdaj, ko pa vidim tole v kompletu, pa komaj diham :D
    Lepa je in kar ne morem se je nagledat.

    PS: a si mogoče opazla, kok ti obiski laufajo od kar hodim na tvoj blog hahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, do papirčkov sem prišla preko linka na tvoje blogu :) tebi hvala.
    Sandra, a ti zdaj mene prepričuješ, da samo ti toliko obiskov nakleplješ??? :) saj sem te vedno vesela, ti kar pridi še kaj.
    No, vesela sem vsake obiskovalke.

    OdgovoriIzbriši
  4. noro lepa... tko fajn rozi :)))da obožujem roza, mi pomoje ni treba spet omenjati, da pa imam rada zimsko idilo, pa tudi ne. ti si pa oboje združila :))) vsa čast, hehe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, Sonja, pri tebi tudi netipične barve izpadejo prekrasno.

    Sandrina Tilda je srčkana. Na tvoji čestitki pa je oh in ah lepa :)

    Kaj zdaj čestitke že brusiš, šivaš ... ? Neverjetna si!!!

    Lahko nočko!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čist je huda.Pa tole štempiljko tudi prvič vidim. Super si jo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kok je carti :)


    Ampak mene pa en grozn firbec matra :)))) sej veš kateri :)))) kaj zaena snežinkica je to :p

    OdgovoriIzbriši
  8. Kost sem napisala na OZ zelo lepa kombinacija barv, čestitka je fantastična! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  9. Zimska čestitka, ki je hkrati prav topla. Še posebej všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  10. Petya, tale mi je pa super fajn. Tista snežinka v kotu ji daje prav poseben pečat. Tvoja ustvarjalnost pa res nima mej. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...