2. jan. 2012

Drobne pozornosti

Drobne pozornosti v obliki srajčk za papirnate robčke. Notri belo laneno platno, zunaj potiskan bombaž iz kolekcije Tilda.


Two little gifts, napkins pouches. 

10 komentarjev:

  1. Meni so take drobne pozornosti zakon in vsako leto se potrudim, da si kaj namislim za moje prijateljice za božično darilo. Tole se mi zdi zelo praktično in zgleda čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiii, kako simpatično. Izbrala si čudovito blago.

    OdgovoriIzbriši
  3. simpatično in zelo lepo blago.Itak!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštni zadevici, sploh pa mi je všeč blago..mmm...:).
    Srečno v 2012.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, sploh je lepo blago. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo. In Tildini vzorci so hudo lepi.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...