17. jan. 2012

Pomembne reči

Vse prevečkrat pozabimo, kaj je tisto res pomembno. Vsaj zase vem, da se včasih obremenjujem zaradi reči, ki to niso. Da bi se večkrat spomnila, kaj so pomembne reči, sem v Moleskinu prekrila stare čečkarije z gessom, dodala malo teksturc in začela barvati.
Leva stran ima nalepljeno srce. Za desno pa je bila inspiracija Lenina objava.









We often forget what's realy important in our lifes. I've made this page in my Moleskine to remind me of the real ones and not to bother the others :) Wording says: don't forget what's important. 
Left side has glued textured heart, right one is inspired by post at Lena's blog.

10 komentarjev:

  1. Ja, res je, vse prevečkrat pozabljamo! Lepo si naredila in všeč so mi te "nagrmadene črke".

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni zelo všeč.
    Pritegnilo me je razmerje nad nakopičeno grmado cvetja in postavljenimi črkami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsekakor resnica, da pozabljamo na tisto kar je res pomembno, ampak enostavne nas prevzame tok vsakdanjosti. Ampak tole pa je lepo, super narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje :) Tokrat mi je skoraj malo žal, da sem to delala v dnevnik, saj se mi zdi, da bi si morala kaj takega obesit na steno ali pa postavit na poličko, da me stalno opozarja.
    Mogoče pa si naredim kar še eno z enakim sporočilom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Eno lepo kreativno sredo ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidiš, Moleskine te osvoji, ako ne na prvi pogled, onda na drugi :)
    Hvala što me reklamiraš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nič žal, Moleskine je zakon in v njem ratajo stvari boljše :D Ker se ne obremenjuješ. Zdaj pa lahko narediš še na platno, pa bo :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja, hvala, da si tole naredila in podelila z nami. Zelo lepo in v srce segajoče. Pa čudovite barve! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa čudovito zgleda in ja tudi jaz imam podobne probleme, da se vedno obremenjujem z najmanjšimi nepomembnimi stvarmi :) zato bo tale tvoja zadevica pravšnja tudi zame. zelo lepe barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je in spet ti je uspel lep izdelek :-))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...