12. jan. 2012

Prav posebna knjiga pohval in pritožb

Ker tale teden ni bil ravno prijazen do mene, bom preskočila opise in razlage in pokazala samo končan izdelek. Danes sem oddala prav posebno knjigico, ki sem jo ročno zašila in oblekla v platnice. Platnice so barvane in dodatno okrašene, notranji listi pa vsake toliko malo poštempljani.
Na računalniku je še kup fotografij vmesnih faz, le energije za pregledovanje in objavljanje ni več.
Dimenzije so 22 x 21 cm. Listi so šivani in lepljeni ter nato vstavljeni v platnice.







I made this special handmade book for a friend. Title says something like: Family book of praises and complaints. :)

4 komentarji:

  1. Škoda, da ni več slikic, da bi se boljše videlo, kako tale mojstrovina izgleda. Sicer sem pa prepričana, da je fantastična.
    Želim ti lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, družinska knjiga pohval in pritožb, odlična ideja. Zgleda krasno. Če že teden ni bil lep, pa naj bo vsak konec tedna prijazen s tabo.

    OdgovoriIzbriši
  3. U čudovito in res škoda da ni več slik. Si pa zbrala zelo lepe barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Videti je čudovit in res škoda, da nisi prilepila še kakšne slikice..:):)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...