28. jan. 2012

Ploščata peresnica

Pred časom sem na blogu a Spoonful of sugar našla navodilce za peresnico in si ga označila z zvezdico, tako za rezervo. Če me kdaj zamika :) Jasno, da ni dolgo trajalo. Ob pospravljanju ostankov blaga sem na hitro malo po svoje odrezala blago in na hitro zašila. Meni le tisti nezakriti šivi na notranji strani niso všeč, tako da sem jih oblekla v blago.
Peresnica išče novo lastnico na licitacijah za Zavetišče Horjul - Valentinčki obdarujejo 2012.




I've made this pencil case using tutorial found at Spoonful of sugar blog. For sale at auctions for animal shelter Horjul.

14 komentarjev:

  1. oooooooo kok je lušna peresnica ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušne, tudi še za kaj drugega kot le za kulije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Že dolgo potrebujem novo peresnico, pa se je ne lotim šivat, ta mi je pa takooo všeč, da sem jo šla licitirat. Res je lepa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barbi, me veseli, da si jo šla licitirat.. ampak vem, da si jo znaš tudi sama narest :) link do navodil sem pa tako pripela :)

      Izbriši
    2. Mi je tako všeč, da bi rada točno tako. :) Link je že spravljen, ker sem prepričana, da bo še kakšna tudi pri meni nastala. Je res ravno prave velikosti in oblike. Upam samo, da ne pozabim gledat na mojpes in me kdo tik pred zdajci ne prehiti. :S

      Izbriši
  4. Zelo je fletna in srček na njej je tako simpatičen :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna in hvala za link do načrta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito in hkrati uporabno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna je! tudi jaz bi poskusila nekaj dati na dražbo, upam , da bom znala:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojaaaaaaaaaaaa. :) Sonja, hvala za čudovito peresnico. Sem že staro upokojila in ta čudovita lepa že kraljuje v torbici. Zdaj bom imela pa najlepšo peresnico v zbornici. Hehehe :D

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...