31. jan. 2012

Večerja, pa zajtrk..

in mogoče še za eno večerjo :)
Odkar spremljam Vanjo na blogu Ena leva, ena desna, me zabavajo njeni opisi izdelovanja kruha. Tako sproti, medtem, ko se preoblači ali teče :) Pa sem zdaj že parkrat preskusila, da to sploh ni tako težko.
Sestavine vržem v mikser še preden se preoblečem, ga vklopim... medtem, ko hodim okoli in urejam kaj drugega, je kruhek že narejen in pripravljen za v pečico. Včasih zdaj skoraj nalašč pozabim kupit kruh za doma. Včeraj so tako iz pol kg moke nastale tele male bombice. V info, pekač je mali.


Homemade bread.

7 komentarjev:

  1. Mmmm, je zadišalo. Vonj sveže pečenega kruha je eden najbolj domačih, okusnih vonjav. Dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, prav slastno izgledajo! Babe, kar pogumno se lotite peke kruha. To je ena izmed najlažjih kuhinjskih opravil. Pa....domač kruh je mnoooogo boljši od kupljenega! Pa še diši tako prijetno cela hiša!

    Uživaj v peki in ustvarjanju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi se lahko za kakšen vikend preselila k tebi... Same dobrote vedno spečeš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Keti, pri tvojih novoletnih objavah sem imela pa jaz lužice pod monitorjem :)

      Izbriši
  4. Vanja je res pridna! Veliko kruha speče in še marsikaj druga - skrbi za zdravje njene družine. In vidim, da tudi ti;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Njami. Prav sedajle bi enega pohrustala.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...