23. jan. 2012

Juhej, pa so prišle :)

Moje Facebook MOO vizitke namreč :) Izkoristila sem ponudbo MOO in FB, v kateri sta uporabnikom z vklopljeno časovnico (Timeline) ponujala brezplačnih 50 FB vizitk.
Prav, pa naj bo časovnica :)
Zdaj pa so na vrsti minikartice ali pa klasične vizitke.. uhh.. nikakor se ne morem odločit, kaj je tisto, kar bi imela :)



Yay, they're here! My free FB MOO cards, of course. Love the quality. Now I just have to decide what other MOO products I would "need". :)

2 komentarja:

  1. Jaaaa, moje so tudi prišle. :)Super zadeva, sem prav vesela, da sem jih naročila. Tvoje hiške fantastično zgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa je spet nekaj, kar nujno moram imet....
    Hvala ker si povedala za tole, meni so mini kartice hudo simpatične.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...