14. jan. 2012

Klic po pomladi

Zima se pravzaprav še začela ni, mene pa že mika pomlad s soncem in vsemi barvami cvetja.
Moj Moleskine je bil v začetku nekaj, kar sem nujno potrebovala za ustvarjanje. Potem pa je bil dolgo le skoraj navaden blok za zapisovanje, saj je v njem narejenih le nekaj strani, ostale so večinoma popisane z zabeležkami ali pa porisane s skicami. Odločila sem se, da mu vrnem prvotni namen in eno od počečkanih strani polepila z listi iz razpadajočega slovarja. Pred časom sem ga odkupila v knjižnici.
Prelepljeno osnovo sem uporabila za podlago nove vaje. Vpisala sem se v brezplačen Strathmore-ov tečaj in opravila nalogo prvega tedna prve delavnice. Vnaprej sem si določila dve barvi, zame malo manj tipični in jima nato dodala še eno. Zanimiv način dela :) Moram še kdaj ponovit, sicer se vrtim v enem in istem barvnem razponu.
Mogoče jutri pokažem dnevno fotko, tule se svetloba malo odbija. 


I took free Strathmore's online workshops in 2011 and there was not much to think about signing for 2012 edition. First workshop is taught by Traci Bautista. This is my homework for week one, painted in my Moleskine as it is impossible to buy Strathmore's journal's where I live. I've covered notes on pages with old book's pages and started playing with paints, markers, pastels, stencils...

9 komentarjev:

  1. Noro! Sem si jaz tudi pogledala 1. in 2.del...deala pa nisem še nič Imaš full dober občutek za barve. Full mi je všeč ta barvna kombinacija. Ej...se morem jaz tudi prisilit, da grem delat kaj v taki barvni kombinaciji, ki ni čisto moja...nekomu drugemu je pa morda blizu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. V osnovi sta bili viola in oranžna :) Zaradi precej razredčene barve in krem podlage, prideta pa čisto drugi barvi ven :) Poskusi, vem, da ti bo super šlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Začetek zgleda zelo obetavno...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so vedno bolj noro všeč te mix zadeve in vsakič, ko kaj takega vidim pri tebi, sem bolj navdušena. Tudi meni je všeč kombinacija, čeprav ni moj izbor barv, ampak tole pa dobro pride.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super so ti tvoji poskusi in vaje s tečajev. Toliko novih možnosti pokažeš.Tale je tako lepo pisan, živahen, res pomladen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tako kaže, da nas bo zima v glavnem obšla. Škoda, ker si želim zasnežene pokrajine vsaj nekaj tednov :)
    Sprva mi te mix zadeve, kot jih poimenuje Vladka, niso bile nič kaj blizu. Ko pa sem dobila tvojo hišico, sem spremenila mnenje :)
    Lista si krasno predelala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje :) Še vedno mi je čudno pogledat tole in dojet, da sem jaz naredila :))) tako netipične barve in nobenega motiva.
    Helena, saj veš, da te čakam, a ne? :) Nekako te moram okužit, ker vem, da bi ti šlo super.

    OdgovoriIzbriši
  8. No, tebi je to bolj uspelo kot meni. Mogoče sem se preveč silila v TB-jino neurejenost strani ... v glavnem sta mi bila prvi in drugi teden "kr neki".

    OdgovoriIzbriši
  9. K, sem šla zdaj gledat, kaj so druge delale po teh posnetkih..wauuu, nekateri izdelki so res noro dobri. Se čudim sama sebi, da so mi abstrakcije ali pa samo nakazani vzorci všeč :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...