24. jan. 2012

Na hitro iz pečice

Ko sem prišla iz službe (danes malo bolj pozno), sem na hitro v posodo mešalnika naložila sestavine za kruh oz. podlago za pizzo. Medtem, ko je mešalnik pridno mešal, sem se preoblekla in pripravila druge sestavine.
Po kratkem vzhajanju sem raztegnila testo za pizzo, jo namazala z začinjeno paradižnikovo omako, naložila plast šunke, malo šampinjonov in veliiiiko ribanega sira. Ker je bilo testa za pizzo preveč, sem iz ostanka naredila še malo štručko, polnjeno s šunko in sirom. Dečva pravi, da so take včasih dobili za malico, le manjše.
Se pa ni za bat, da bi kaj ostalo :) Vztrajno zmanjkuje..



Quick home-made supper. Pizza and ham-cheese bread. Yummi :)

6 komentarjev:

  1. Take stvari gredo vedno kot za med. Se jih ni možno naveličati. Slastno zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, tole je bilo pripravljeno, da vas za zajtrk malo premami :) Meni so všeč take doma narejene reči, ko vem, kaj je notri :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O pizza štručke!!
    Pri nas jih tudi na veliko delamo, pa vedno še tople izginejo....

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmmmmmmm, štručka j sploh mamljiva :)).

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...