22. jan. 2012

Ustvarjaš lahko kjerkoli

Že pred časom sem v knjigi Art at the speed of your life prebrala poglavje, ki ga je napisala Sharon Tomlinson, kjer piše, da lahko ustvarjaš kjerkoli, tudi v službi :) No, tako kot ona, kar na pisalni mizi, pri nas ne gre. Sem pa med poslušanjem triurnega predavanja, da sem lažje sedela pri miru, začela risati osnovo za tole dnevniško stran. V dnevniku sem ne ravno uspel poskus na levem delu prekrila z gesom in kasneje z iztrganim listom iz bloka. Da bi vse skupaj povezala, sem ozadje pobarvala v enakih barvah čez obe strani. Tako kot so hiške lahko vseh dimenzij in barv, so tudi družine lahko vseh sort.


In a book Art at the speed of your life I have read Sharon Tomlinson's chapter about creating art wherever you feel inspired. Even in your office. Well, I wouldn't dare to paint at my desk, but I started this painting at work, listening to couple hour’s long workshop about Business analytics. It was easier to follow and to sit still while doodling. At home I've included this page in half done spread and painted it. As houses can be different sizes and colors, so can families. (Družina = Family).

10 komentarjev:

  1. Tole izgleda čudovito. Prelepe barve si uporabila. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Triurno predavanje????? Dobra si, da zdržiš toliko časa. Tudi mene bi zagrabilo, da bi vmes še kaj počela in tole kar si naredila je čisto zares čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tale tvoj prikaz in zelo lepo si vse skupaj narisala :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Si predstavljaš, koliko takšnih strani bi lahko naredila, če bi bila na faksu? :) Prav gotovo se najde precej nezanimivih predavanj :)
    Krasno je. Všeč so mi barve in vegaste hiške. Pa kamni, ki podpirajo družino.

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj predavanje je bilo zanimivo, samo za pikico preveč teoretično. Bi zdaj še prakso s tega področja :) Tako da sem pridno poslušala, sodelovala pri vajah za razmišljanje.. in čečkala :)Najprej s svinčnikom, nato pa še s flomastrom. Ampak tisto piko na i pa dajo barve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi bilo lepo imeti službo v kateri bi lahko malo ustvarjal in sanjal. Tako, da se malo sprostiš.
    Ta stran v tvojem dnevniku mi je zelo všeč. Res je družine so takšne in drugačne prav tako kot hiše in pri obeh je potrebno paziti, da se ne "poškodujejo, sesujejo". Super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super krasno! :) Tole "kopičenje" me prav mika, ampak se kar ne spravim nič narest. :) Ej, a sem prav videla in si v Life Book-u? :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nataša, saj vidiš, kdaj mene prime :) hmm.. hja.. prav vidiš :) sem malo brskala po knjigah, pa po tečajih.. in pristala tam :))))))) Zdaj, ko sem začela delat v Moleskina, bom mogoče celo res delala po vrsti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična simbolika s temi hiškami in zelo lepo si skombinirala barve in motive. Tako veselo in igrivo vse skupaj deluje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...